Sommar 2022!

Är det så att efter nästan 5 år är fortfarande samma sak??Jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Jag känner fortfarande att jag inte har någon plats i den familjen. Känns som om jag bara får kritik för nästan allt jag gör . När ska jag få en riktigt plats i ditt liv?? Kommer jag någonsin få det? Ibland undrar jag om det finns någon chans eller det kommer att förbli det samma som det har varit hela tiden?? Varför vågar du inte släppa in mig helt i ditt hjärta jag vet att du blev jätte sårad innan men det blev jag med . Man måste gå vidare våga släppa in ny kärlek ... känns som om vi glider på olika håll inte mot varandra, det gör mig ledsen . Jag vill ju verkligen leva tillsammans med dig, älskar dig❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0