dagen efter...

Nu är det nytt år... spännande med ett nytt år det känns lite konstigt att börja året som singel.... men jag tror att det blir ett bra år för mig o barnen!!! Hade jätte trevligt på nyår var hos mamma o Claes och Tove var med också.. Katarina o Håkan var också där! vi fick jätte god mat o god dricka! Snaps till maten o god cider hela kvällen! Tack alla som var hemma i Orås o gjorde mitt o Toves nyår så roligt med många skratt!!! det var ett så bra sätt att avsluta året var perfekt..... nu tar jag nya tag på det nya året.. förra året hände det så mycket både bra o dåliga saker..dax att sova.. puss på er alla där ute i världen sov gott
 
saknar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0